Majčinstvo - podloga familijarizacije odgojno-obrazovnih sustava

Autor(i)

  • Sofija Vrcelj

Ključne riječi:

majčinstvo, etika brige, pedagogija ljubavi, familijarizacija odgojno-obrazovnih institucija

Sažetak

https://doi.org/10.21860/j.10.1.6

Majčinstvo i njemu inherentna etika brige određeni su isključivim odnosno dominantnim identitetom žene u nekim radovima J. J. Rousseaua, F. Fröbela i J. S. Milla. Majke su u tih i drugih teoretičara, kao i u javnom diskursu, shvaćene kao najbolje učiteljice (svoje) djece, što je rezultiralo različitim organizacijskim i koncepcijskim pokušajima familijarizacije obrazovanja. Familijarizacija institucija nije postigla očekivane rezultate jer službeni kurikulum, na kojemu se temelji rad odgojno obrazovnih institucija i koji nastaje kao rezultat (političkih) pregovora onih koji imaju moć, ne uvažava etiku brige i pedagogiju ljubavi.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-09-23