Teaching foreign languages at the Faculty of Medicine, University of Rijeka: A historical overview

Autor(i)

  • Tajana Tomak

Ključne riječi:

teaching foreign languages, introduction in different study programmes, medical English, Italian, German, textbooks

Sažetak

Članak nudi prikaz razvoja nastave stranih jezika unutar Katedre za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta u Rijeci, te kako je to utjecalo na razvoj Medi-cinskog fakulteta u cjelini. Praćen je tijek specijalizacije nastave stranih jezika od početka do diferencirane nastave stranih jezika za pojedina studijska usmjerenja. U obradi prikupljenih informacija korištene su povijesna metoda, metoda analize i sinteze i komparativna metoda. Razvoj nastave stranih jezika tekao je stupnjevito i pratio je razvoj Medicinskog fakulteta. Počelo se s nastavom engleskog jezika, a danas se na Katedri održava i nastava talijanskog i njemačkog jezika. Nastava stranih jezika je integralni dio svih studijskih programa Medi-cinskog fakulteta, bilo kao obvezatni bilo kao izborni kolegij. Po studijskim programima diferencirana nastava stranih jezika studente je upoznala sa internacionalnom medicinskom terminologijom i olakšala im praćenje suvremenog razvoja medicine. Nastava stranih jezika za studente omogućuje znanstveno-nastavnom osoblju slobodno kreiranje nastavnog programa i upućivanje studenata na relevantnu stranu literaturu. sve to rezultiralo je, s jedne strane bržim i kvalitetnijim uključivanjem Medicinskog fakulteta u europske i svjetske tokove suvremene medicine, a s druge strane pružilo je studentima neophodne vještine potrebne za njihovo profesionalno cjeloživotno obrazovanje.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-08-31