Arhiva izdanja

  • Svezak 18 Br. 2 (2024)

    Ovaj puta pred vama je čak osam članka koji se bave temom učeništva u sklopu istraživačkoga projekta „Koncept učeništva među crkvama reformacijske baštine u Hrvatskoj” Biblijskog instituta u Zagrebu. Tako Kotel Dadon progovara nešto više o povijesti učeništva u judaizmu s naglaskom na uspostavi i razvoju javnoga židovskog obrazovnog sustava. Greg Ogden propituje koje karakteristike bi trebao imati Isusov učenik, te postoji li razlika između kršćanina i učenika. Evanđelist Matej prikazuje manjkavost učeništva skiciranjem triju portreta ljudi čije je učeništvo bilo manjkavo, na što nas u svom članku upućuje Daniel G. Oprean. A Kenneth L. Cukrowski koristeći Luku 6,40 istražuje kako dolazi do oblikovanja učenika. I pastoralne poslanice (Titu te 1 i 2 Timoteju) govore o stvaranju učenika pa o tome više saznajte u članku Perrya L. Steppa „Izgradnja (a ne rušenje) mostova za evanđelje“. Corneliu C. Simuț u svom članku istražuje način na koji je J. I. Packer, jedan od najistaknutijih evanđeoskih teologa 20. i 21. stoljeća, koristio Novi zavjet kako bi izgradio svoje gledište o učeništvu. U članku „Suprotni vjetrovi pušu u pramac kršćanskoga visokog obrazovanja“, autor Dennis Allen istražuje izazove s kojima se suočavaju institucije kršćanskoga visokog obrazovanja koji prijete njihovoj održivosti. I na kraju David Kovačević pokušava odgovoriti na pitanje: Zašto Isus koristi životinju – magarca kod svog ulaska u Jeruzalem i što to govori o njegovom odnosu prema stvorenju? 

    Kairos izlazi na hrvatskom i engleskom jeziku, a od ove godine uvršten je u Scopus bazu.