FM radio i mladi: slušatelji ili korisnici?
Keywords:
FM radio, slušanost, mladi, Internet, radijske mrežne straniceAbstract
Istraživanje koje je provedeno u proljeće 2013. godine pokazuje da zagrebački srednjoškolci nisu redoviti slušatelji FM radijskih programa. Dominantan je medij internet, koji dnevno koriste nekoliko sati, uglavnom za zabavu koju pronalaze na Facebooku. Usprkos izraženoj potrebi za glazbom linearna i pasivna priroda najglazbenijeg medija ne odgovara individualnim zahtjevima mladih i umreženih korisnika. Glazbu danas pronalaze na internetu, koji nudi i mogućnost preuzimanja, a „pametni“ telefoni postaju uređajima za pohranu i reprodukciju. Međutim, istraživanje je pokazalo da su učenicima zanimljive mrežne radijske stranice. Internetom uzrokovane promjene u medijskim preferencijama i navikama ukazuju na važnost informacijske pismenosti kao temeljne vještine za sudjelovanje u umreženom društvu.Downloads
Published
2017-12-19
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 Marina Mučalo, Domagoj Knežević
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
The author (or authors) is the copyright holder and retains publishing rights. Medijske studije journal is under the CC (Creative Commons) licence.
CC BY-NC-ND