FM radio i mladi: slušatelji ili korisnici?
Ključne riječi:
FM radio, slušanost, mladi, Internet, radijske mrežne straniceSažetak
Istraživanje koje je provedeno u proljeće 2013. godine pokazuje da zagrebački srednjoškolci nisu redoviti slušatelji FM radijskih programa. Dominantan je medij internet, koji dnevno koriste nekoliko sati, uglavnom za zabavu koju pronalaze na Facebooku. Usprkos izraženoj potrebi za glazbom linearna i pasivna priroda najglazbenijeg medija ne odgovara individualnim zahtjevima mladih i umreženih korisnika. Glazbu danas pronalaze na internetu, koji nudi i mogućnost preuzimanja, a „pametni“ telefoni postaju uređajima za pohranu i reprodukciju. Međutim, istraživanje je pokazalo da su učenicima zanimljive mrežne radijske stranice. Internetom uzrokovane promjene u medijskim preferencijama i navikama ukazuju na važnost informacijske pismenosti kao temeljne vještine za sudjelovanje u umreženom društvu.##submission.downloads##
Objavljeno
2017-12-19
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Marina Mučalo, Domagoj Knežević
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND