Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima
Ključne riječi:
DIJALOG, ANALIZA DIONIKA, DRUŠTVENI MEDIJI, KRIZASažetak
Predmet je ovoga rada teorijska analiza odabrane strane i domaće literature čiji rezultati
pomažu u razumijevanju kako dijalog i upravljanje dionicima pridonose poslovnim organizacijama
u komunikaciji na društvenim medijima tijekom krize. Donedavno postojeće teorije analize dionika
postaju nepotpune pojavom društvenih medija. Zbog toga je potrebno istražiti prednosti i nedostatke
starih metoda i predložiti nove kako bi se pronašle one najprimjerenije. Cilj je ovog teorijskog rada opisati utjecaje te prednosti dijaloga s dionicima u društvenim medijima tijekom kriznoga događaja. Fokus
ovoga rada također je u opisu i važnosti primjene prakse dogovora i rješavanja sukoba s pomoću dijaloga
između organizacije i dionika. Ističu se i prednosti novih medija u izgrađivanju i održavanju povjerenja i
odnosa s dionicima tijekom kriznoga događaja jer oni mogu utjecati na smanjenje moguće štete za organizaciju i ubrzati njezin oporavak.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2020 Žanina Žigo
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND