Način korištenja i vrednovanja informacija o virusu korona (COVID 19) građana Bosne i Hercegovine u kontekstu pet ključnih koncepata medijske pismenosti
Ključne riječi:
Bosnia and Herzegovina, media literacy, disinformation, fake news, COVID-19 virusSažetak
Sažetak
U vrijeme pandemije virusa korona pokazalo se koliki je značaj medijske pismenosti. Pojavio se veliki broj „lažnih vijesti“ te informacija kojima nedostaje kontekst, iako su podaci tačni (Arao: 2020). Cilj rada je da utvrdi na koji način su građani Bosne i Hercegovine koristili i vrednovali informacija o virusu korona u kontekstu pet ključnih koncepata medijske pismenosti. Rezultati istraživanja, koje je sprovedeno onlajn, ukazuju na to da se većina ispitanika o virusu korona informisala putem interneta, da ih je zbunjivala velika količina inofrmacija, da često nisu provjeravali informacije i da ne znaju prepoznati uvredljiv sadržaj.
Ključne riječi: ključni koncepti, medijska pismenost, dezinofrmacije, „lažne vijesti“, virus korona
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2021 Dragana Trninić
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND