Način korištenja i vrednovanja informacija o virusu korona (COVID 19) građana Bosne i Hercegovine u kontekstu pet ključnih koncepata medijske pismenosti

Autor(i)

  • Dragana Trninić Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Banjoj Luci

Ključne riječi:

Bosnia and Herzegovina, media literacy, disinformation, fake news, COVID-19 virus

Sažetak

Sažetak

 

U vrijeme pandemije virusa korona pokazalo se koliki je značaj medijske pismenosti. Pojavio se veliki broj „lažnih vijesti“ te informacija kojima nedostaje kontekst, iako su podaci tačni (Arao: 2020). Cilj rada je da utvrdi na koji način su građani Bosne i Hercegovine koristili i vrednovali informacija o virusu korona u kontekstu pet ključnih koncepata medijske pismenosti. Rezultati istraživanja, koje je sprovedeno onlajn, ukazuju na to da se većina ispitanika o virusu korona informisala putem interneta, da ih je zbunjivala velika količina inofrmacija, da često nisu provjeravali informacije i da ne znaju prepoznati uvredljiv sadržaj. 

 

Ključne riječi: ključni koncepti, medijska pismenost, dezinofrmacije, „lažne vijesti“, virus korona

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-07-26