Polish Mass Media Coverage and Public Opinion on E-democracy. The Case of Electronic Voting
Ključne riječi:
electronic participation, e-voting, Poland, Polish media, public opinionSažetak
Brzi razvoj novih tehnologija i njihov impresivan komunikacijski kapacitet iz temelja su promijenili modernu demokraciju pružajući jednostavan i općenit pristup informacijama, kao i sve veće sudjelovanje i dostupnost alata za političko sudjelovanje. Jedan od alata za sudjelovanje na izborima je e-glasanje koje se koristilo samo u nekoliko zemalja. Glavni cilj rada je istražiti je li i kako e-glasovanje predstavljeno u poljskim masovnim medijima (1), kao i istražiti mišljenja ljudi o e-glasovanju protiv određenih političkih čimbenika (2). Istraživanje se temelji na analizi medijskog sadržaja (kvantitativnoj i kvalitativnoj), podacima prikupljenim putem Sustava za analizu sadržaja za televiziju (CAST) i kvantitativnoj analizi podataka iz ankete koju su proveli autori (2018, uzorak: 1717 Poljaka). Rezultati analiza pokazuju da je rasprava o provedbi e-glasanja prilično loša, ali podrška za e-glasanje među Poljacima ostaje značajna. Retorika javnih medija povezana je sa stavovima prema političkim strankama. Donekle se odrednice odražavaju u javnom mnijenju o provedbi e-glasovanja, budući da Poljaci izjavljuju i svoju potporu uvođenju e-glasovanja i spremnost za glasanje putem interneta.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2021 prof. dr hab. Magdalena Musiał-Karg, dr Izabela Kapsa
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND