Erotski sadržaji u oglašavanju: vizualna pažnja i percepcija primjerenosti
Ključne riječi:
erotski sadržaji, oglašavanje, metoda praćenja očiju, intervjui, primjerenost, vizualna pažnjaSažetak
Erotski se sadržaji u oglašavanju ponekad smatraju neetičnima ili provokativnima. U ovom se radu istražuje kako konzumenti percipiraju erotske sadržaje u oglašavanju s obzirom na pokret oka i subjektivni doživljaj primjerenosti. U radu se koristi metoda praćenja očiju za mjerenje vizualne pažnje ispitanika, a podaci o subjektivnoj percepciji primjerenosti erotskih sadržaja odabranih reklama prikupljeni su polustrukturiranim intervjuima. Rezultati ukazuju na to da postoji razlika između načina na koji konzumenti gledaju reklame ovisno o percepciji primjerenosti. Ističe se važnost pažljivog odabira protagonista s obzirom na ciljnu skupinu. Oglašivači bi također trebali obratiti pozornost na jačinu i sklad erotskog sadržaja u odnosu na odabranog protagonista.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2022 Simona Bažantová, Eliška Štiková, Michal Novák, Daria Gunina
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND