Erotski sadržaji u oglašavanju: vizualna pažnja i percepcija primjerenosti

Autor(i)

Ključne riječi:

erotski sadržaji, oglašavanje, metoda praćenja očiju, intervjui, primjerenost, vizualna pažnja

Sažetak

Erotski se sadržaji u oglašavanju ponekad smatraju neetičnima ili provokativnima. U ovom se radu istražuje kako konzumenti percipiraju erotske sadržaje u oglašavanju s obzirom na pokret oka i subjektivni doživljaj primjerenosti. U radu se koristi metoda praćenja očiju za mjerenje vizualne pažnje ispitanika, a podaci o subjektivnoj percepciji primjerenosti erotskih sadržaja odabranih reklama prikupljeni su polustrukturiranim intervjuima. Rezultati ukazuju na to da postoji razlika između načina na koji konzumenti gledaju reklame ovisno o percepciji primjerenosti. Ističe se važnost pažljivog odabira protagonista s obzirom na ciljnu skupinu. Oglašivači bi također trebali obratiti pozornost na jačinu i sklad erotskog sadržaja u odnosu na odabranog protagonista.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-01-28