Ukrajinski putopisni mediji: analiza tematskih kategorija
Ključne riječi:
tematska orijentacija, tematske kategorije, putpisni mediji, putopisno novinarstvo, analiza sadržajaSažetak
Koristeći analizu sadržaja i statističke metode, ovaj članak analizira ukrajinske putopisne medije kako bi utvrdio njihovo tematsko usmjerenje. Kako bismo utvrdili zastupljenost različitih tematskih kategorija, proveli smo istraživanje na dvije razine. Kao prvo, proveli smo anketu temeljenu na slučajnom uzorku o najvažnijim temama koje pokrivaju različiti mediji koji se bave putovanjima. Odgovore ispitanika analizirali smo i grupirali u nekoliko kategorija: učenje o zemlji, umjetnost, lifestyle, poznate povijesne osobe, priroda i ekologija, savjeti, turistička infrastruktura, turistički razvoj, marketing i trendovi. Kao drugo, proveli smo analizu sadržaja koristeći distributivne prosjeka moda i medijana kako bismo izračunali udio svake tematske kategorije. Dominantne tematske kategorije bile su rangirane na sljedeći način: 1) učenje o zemlji, 2) savjeti, 3) lifestyle, 4) umjetnost, 5) priroda i ekologija, 6) slavne povijesne osobe, 7) turistička infrastruktura, 8) marketing i trendovi, 9) turistički razvoj.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2022 Viktoriya Shevchenko, Nataliia Malysh, Olena Tkachuk-Miroshnychenko
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND