Platformizacija kulturnog i audiovizualnog sektora u Europskoj uniji: nove politike za nove dionike
Ključne riječi:
kulturni sektor, audiovizualni sektor, online platforme, kulturna politika, medijska politika, Europska unijaSažetak
Ovaj uvodni članak daje kontekstualni okvir prilozima u ovom broju posvećenom analizi utjecaja javnih politika Europske unije koje se bave online platformama koje djeluju na kulturni i audiovizualni sektor. Ovaj tematski broj časopisa okupio je autore iz različitih disciplina koji se bave pitanjima kulturne i audiovizualne proizvodnje unutar okvira javnih politika Europske unije. Prilozi u ovom broju ukazuju na eksplicitan i implicitan utjecaj javnopolitičkih instrumenata Europske unije, kao i na određeno zaostajanje u kreiranju i provedbi politika u pogledu odredbi o kulturnoj raznolikosti i usklađenosti regulacije oglašavanja kako bi se zaštitili maloljetnici na internetskim platformama. Također ukazuju na eksplicitan i implicitan utjecaj streaming platformi na audiovizualnu proizvodnju u jednoj europskoj zemlji, kao i na lokalne reakcije na njih. Članci pokazuju da postoji potreba ne samo za daljnjim javnopolitičkim instrumentima u tom području već i za detaljnijim istraživanjima u tom složenom području suvremene kulture.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2023 Jaka Primorac, Paško Bilić, Aleksandra Uzelac
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND