POHVALE, SEGMENTI I TOPLINSKE KARTE: TRAŽENJE SMISLENOG ŽIVOTA UZ POMOĆ STRAVE
Ključne riječi:
SPORTOVI IZDRŽLJIVOSTI, DRUŠTVENI MEDIJI, FILOZOFIJA, ETIKA, ISKUSTVOSažetak
Razvoj i korištenje aplikacija društvenih medija stvaraju kako prilike tako i izazove za korisnike, uključujući zajednicu sportaša koji treniraju sportove izdržljivosti. Aplikacija Strava, pokrenuta 2009. godine, stekla je popularnost i dosegnula približno 100 milijuna korisnika do ožujka 2024. godine. Ponekad nazivana društvenim medijem za sportaše koji treniraju sportove izdržljivosti, Strava je primjer specifičnog oblika virtualne komunikacije koji je vrijedan istraživanja. U ovom radu ciljevi su: 1) opisati značajke aplikacije i njezin utjecaj na korisnike, uključujući koristi i izazove i 2) istražiti brojne etičke probleme povezane s korištenjem Strave. Metode uključuju filozofski pristup s posebnim fokusom na američku filozofsku tradiciju (npr. Henry David Thoreau, William James i Henry Bugbee), uz prikaz osobnog korištenja Strave za trkačke i plivačke treninge.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2024 Douglas Hochstetler
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND