Radio: medij neiskorištenog povjerenja
Ključne riječi:
Radio, Slušanost, Povjerenje, Radijski sadržajiSažetak
Novi podatci o radiofonskim trendovima sve su rjeđi, a nerijetko se radio ignorira u cijelosti. Međutim kada se ipak pojavi u nekom istraživanju, onda ostvareni rezultati šalju sasvim drugačiju poruku: radio je i dalje slušan, a uživa i visoko povjerenje javnosti. Zaključak je to istraživanja o povjerenju u medije, koje je provedeno u rujnu 2009. godine, u kojem je radio pozicioniran ispred televizije i tiska, odmah uz internet. Ovaj se rad bavi dvjema temama. Jedna je usmjerena na prikaz rezultata o slušanosti radija, a druga se bavi pitanjem povjerenja u radijske sadržaje. Može li radio ponovo postati aktivnim medijem izražene društvene odgovornosti ili će ostati tek medijem neiskorištenog povjerenja?##submission.downloads##
Objavljeno
2017-12-14
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Marina Mučalo
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND