Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija

Autor(i)

  • Tina Tomažič Sveučilište u Mariboru, Fakultet za elektrotehniku, računarstvo i informatiku, Institut za medijske komunikacije
  • Jelena Jurišić Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
  • Damir Boras Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet

Ključne riječi:

Prikriveno oglašivanje, Etika, Mediji

Sažetak

Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.

##submission.downloads##

Objavljeno

2017-12-14

Broj časopisa

Rubrika

Članci