Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
Ključne riječi:
Prikriveno oglašivanje, Etika, MedijiSažetak
Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.##submission.downloads##
Objavljeno
2017-12-14
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Tina Tomažič, Jelena Jurišić, Damir Boras
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND