Doprinos hrvatskog tiska promociji međunarodne kampanje protiv mina

Authors

  • Josip Čerina predstojnik Podružnice Hrvatskog centra za razminiranje Zadar

Keywords:

Mediji, Odnosi s javnostima, Kampanja protiv mina, Protuminsko djelovanje

Abstract

Ovim se istraživanjem došlo do podataka o tome kako su novine izvještavale o aktivnostima protuminskog djelovanja u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na međunarodna načela borbe protiv mina. Analizom su obuhvaćena 242 novinska članka objavljena od 2005. do 2007. godine u devet odabranih dnevnih novina (Večernji list, Jutarnji list, Vjesnik, 24 sata, Slobodna Dalmacija, Glas Slavonije, Novi list, Zadarski list i Karlovački list). Teme su razvrstane prema međunarodnim načelima borbe protiv mina kako bi se moglo utvrditi kakvu je ulogu hrvatski tisak imao u promociji kampanje protiv mina. Istražen je okvir teme te zastupljenost pojedinih tema kako bi se ukazalo na sve aspekte izvještavanja o kampanji protiv mina. Pokazalo se da je najzastupljenija tema zalaganje za nekorištenje mina. Edukaciji o opasnostima od mina posvećeno je malo medijskog prostora, a to znači da služba za odnose s javnostima nije dovoljno iskorištena u radu s medijima. Društveno odgovorno izvještavanje o kampanji protiv mina podrazumijeva neprekidnu komunikaciju između struke koja se bavi protuminskim djelovanjem i medija.

Published

2017-12-14

Issue

Section

Articles