Doprinos hrvatskog tiska promociji međunarodne kampanje protiv mina
Ključne riječi:
Mediji, Odnosi s javnostima, Kampanja protiv mina, Protuminsko djelovanjeSažetak
Ovim se istraživanjem došlo do podataka o tome kako su novine izvještavale o aktivnostima protuminskog djelovanja u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na međunarodna načela borbe protiv mina. Analizom su obuhvaćena 242 novinska članka objavljena od 2005. do 2007. godine u devet odabranih dnevnih novina (Večernji list, Jutarnji list, Vjesnik, 24 sata, Slobodna Dalmacija, Glas Slavonije, Novi list, Zadarski list i Karlovački list). Teme su razvrstane prema međunarodnim načelima borbe protiv mina kako bi se moglo utvrditi kakvu je ulogu hrvatski tisak imao u promociji kampanje protiv mina. Istražen je okvir teme te zastupljenost pojedinih tema kako bi se ukazalo na sve aspekte izvještavanja o kampanji protiv mina. Pokazalo se da je najzastupljenija tema zalaganje za nekorištenje mina. Edukaciji o opasnostima od mina posvećeno je malo medijskog prostora, a to znači da služba za odnose s javnostima nije dovoljno iskorištena u radu s medijima. Društveno odgovorno izvještavanje o kampanji protiv mina podrazumijeva neprekidnu komunikaciju između struke koja se bavi protuminskim djelovanjem i medija.##submission.downloads##
Objavljeno
2017-12-14
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Josip Čerina
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND