Društvene mreže kao izvor vijesti u najgledanijim središnjim informativnim emisijama u Hrvatskoj
Ključne riječi:
društvene mreže, televizija, novinarstvo, izvor vijesti, HTV, Nova TVSažetak
Polazeći od pretpostavke da novinari prilikom traženja vijesti ne zanemaruju ni najbrže rastući trend komunikacije – društvene mreže, ovaj je rad jedan od prvih koji istražuje korištenje društvenih mreža kao izvora vijesti u središnjim informativnim emisijama. Metodom analize sadržaja od 1. ožujka do 31. svibnja 2013. analizirani su prilozi u središnjim informativnim emisijama Hrvatske televizije (HTV) i Nove TV. Namjera ovog rada jest ispitati u kojoj mjeri društvene mreže služe kao izvor vijesti u televizijskom novinarstvu. Analizom je utvrđeno da se društvene mreže uistinu koriste kao izvor informacija te da novinari najčešće prenose vijesti s Facebooka i Twittera. Također, uočene su određene razlike u izvještavanju o događajima s društvenih mreža između HTV-a i Nove TV.##submission.downloads##
Objavljeno
2017-12-19
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Marija Volarević, Domagoj Bebić
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND