Društvene mreže kao izvor vijesti u najgledanijim središnjim informativnim emisijama u Hrvatskoj

Autor(i)

  • Marija Volarević diplomirala na Studiju novinarstva Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
  • Domagoj Bebić Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti

Ključne riječi:

društvene mreže, televizija, novinarstvo, izvor vijesti, HTV, Nova TV

Sažetak

Polazeći od pretpostavke da novinari prilikom traženja vijesti ne zanemaruju ni najbrže rastući trend komunikacije – društvene mreže, ovaj je rad jedan od prvih koji istražuje korištenje društvenih mreža kao izvora vijesti u središnjim informativnim emisijama. Metodom analize sadržaja od 1. ožujka do 31. svibnja 2013. analizirani su prilozi u središnjim informativnim emisijama Hrvatske televizije (HTV) i Nove TV. Namjera ovog rada jest ispitati u kojoj mjeri društvene mreže služe kao izvor vijesti u televizijskom novinarstvu. Analizom je utvrđeno da se društvene mreže uistinu koriste kao izvor informacija te da novinari najčešće prenose vijesti s Facebooka i Twittera. Također, uočene su određene razlike u izvještavanju o događajima s društvenih mreža između HTV-a i Nove TV.

##submission.downloads##

Objavljeno

2017-12-19

Broj časopisa

Rubrika

Članci