Medijske reprezentacije ovisnika i ovisnosti o psihoaktivnim tvarima u dnevnom tisku u Hrvatskoj
Ključne riječi:
ovisnici, ovisnost, mediji, reprezentacije, senzacionalizamSažetak
Ovaj članak pokušaj je artikulacije problema i provedbe analize načina reprezentacije ovisnika i ovisnosti o psihoaktivnim tvarima u medijskim sadržajima. Provedena je kvantitativna i kvalitativna analiza sadržaja odabranih dnevnih novina u Hrvatskoj (Jutarnji list, Večernji list i 24 sata) tijekom 2015. godine te podanaliza u ciljanom razdoblju (Mjesec borbe protiv ovisnosti), što je poslužilo za usporedbu dva različita ciklusa. Analizirana je medijska zastupljenost ovisnika i ovisnosti o psihoaktivnim tvarima, konotacija takvih medijskih sadržaja te pristup toj problematici. Dobiven je uvid u načine na koje su ovisnost i ovisnici o psihoaktivnim tvarima reprezentirani u odabranim medijima; otkriveno je koje implikacije i posljedice takve reprezentacije nose sa sobom, zbog čega do takvih reprezentacija uopće dolazi te čiji su interesi zastupljeni u takvim reprezentacijama.##submission.downloads##
Objavljeno
2018-02-15
Broj časopisa
Rubrika
Članci
Autorska prava
Copyright (c) 2018 Ljiljana Kordić, Hajrudin Hromadžić, Jurica Karlić
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND