Uređenje izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj i problem (ne)koherentnosti važećega normativnog okvira

Autor(i)

Ključne riječi:

izborna kampanja, izborna promidžba, izborno zakonodavstvo, normativni okvir, Hrvatska

Sažetak

U radu se razmatra normativni okvir uređenja izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj, napose s obzirom na poveći broj propisa koji uređuju ovu materiju te činjenicu da ne postoji jedinstven izborni zakon koji uređuje ovo pitanje. Analizom niza zakona, drugih propisa i akata kojima se uređuje izborna kampanja za parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore te za izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske, nastoji se ispitati koherentnost tog okvira. Nakon nekoliko općenitih napomena o normativnom okviru, rad donosi pregled uređenja izborne kampanje nakon 1990. te analizira važeća rješenja. Zaključeno je da su važeća rješenja postupno oblikovana, ali i da ima prostora za njihovo unaprjeđenje te je potvrđena polazišna teza da važeći normativni okvir uređenja izborne kampanje nije koherentan.

##submission.downloads##

Objavljeno

2018-08-23

Broj časopisa

Rubrika

Članci