“U igri sam i tu sam kako bih pobijedila”: analiza najavnih videooglasa Hillary Clinton na predsjedničkim izborima 2008. i 2016. godine

Autor(i)

  • Nichola D. Gutgold Sveučilište Penn State, Lehigh Valley Campus, USA
  • Johnna Purcell Sveučilište Penn State, Schreyer Honors College, USA

Ključne riječi:

retorika, najavni videooglasi, predsjednik, SAD, Hillary Clinton

Sažetak

Poznato je da prvi dojam može presudno utjecati na cjelokupni odnos. Taj prvi dojam u politici se često uspostavlja putem najavnih videooglasa. Stvaranje prvog dojma bilo je puno složenije za Hillary Clinton nego za većinu ostalih političara, s obzirom na to da je ona bila prisutna u javnosti puno prije nego što se kandidirala za predsjednicu SAD-a. Ovaj članak uspoređuje njezina dva predsjednička videooglasa – onaj iz 2008. i onaj iz 2016. Cilj je analize utvrditi kakav je dojam Hillary Clinton htjela ostaviti na američke birače, iako nema sumnje da su oni već ranije stvorili sliku o njoj iz vremena koje je provela kao Prva dama, zatim kao senatorica iz New Yorka i konačno, nakon predsjedničkih izbora 2008., kao ministrica vanjskih poslova.

##submission.downloads##

Objavljeno

2018-08-23

Broj časopisa

Rubrika

Članci