“U igri sam i tu sam kako bih pobijedila”: analiza najavnih videooglasa Hillary Clinton na predsjedničkim izborima 2008. i 2016. godine
Ključne riječi:
retorika, najavni videooglasi, predsjednik, SAD, Hillary ClintonSažetak
Poznato je da prvi dojam može presudno utjecati na cjelokupni odnos. Taj prvi dojam u politici se često uspostavlja putem najavnih videooglasa. Stvaranje prvog dojma bilo je puno složenije za Hillary Clinton nego za većinu ostalih političara, s obzirom na to da je ona bila prisutna u javnosti puno prije nego što se kandidirala za predsjednicu SAD-a. Ovaj članak uspoređuje njezina dva predsjednička videooglasa – onaj iz 2008. i onaj iz 2016. Cilj je analize utvrditi kakav je dojam Hillary Clinton htjela ostaviti na američke birače, iako nema sumnje da su oni već ranije stvorili sliku o njoj iz vremena koje je provela kao Prva dama, zatim kao senatorica iz New Yorka i konačno, nakon predsjedničkih izbora 2008., kao ministrica vanjskih poslova.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2018 Nichola D. Gutgold, Johnna Purcell
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND