„U vrijeme krize, sljedbenici jedinog pravog boga, ujedinite se“: društveni mediji i formiranje online religioznih silosa
Ključne riječi:
etnografija društvenih medija, online religiozni silosi, radikalna religioznost, adolescentske studije, Indija, politička polarizacijaSažetak
Rad se temelji na istraživanju koje ispituje kako adolescenti, u situacijama političke polariziranosti, razvijaju online zajednice da bi iznijeli, obrazložili i branili svoje političke i religijske identitete. Polazeći od etnografije društvenih medija, praćenjem online uključenosti 44 srednjoškolska učenika tijekom osamnaest mjeseci te provođenjem dubinskih intervjua u njihovim seoskim zajednicama, istraživanje nastoji odgovoriti na pitanje zašto se društvene mreže javljaju kao ideološke niše učenika gdje pokazuju svoju uključenost kao članovi određenih religijskih zajednica. To sugerira da u situacijama u kojima su iskusili političku polarizaciju i diskriminaciju učenici koriste pogodnosti društvenih medija da ponove svoj offline društveno-politički i religijski angažman u virtualnim prostorima te da u tome procesu osnaže svoj radikalni religijski identitet.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND