Koga ćete zvati? Razvoj digitalnih vođa na sveučilištu: studija slučaja

Autor(i)

  • Yota Dimitriadi Sveučilište Reading, Reading, UK

Ključne riječi:

digitalno građanstvo, digitalno vodstvo, digitalna pismenost

Sažetak

U našem hiperpovezanom digitaliziranom obrazovnom svijetu sveučilišni nastavnici zainteresirani su za kapitaliziranje poželjnih digitalnih trendova u obrazovanju i učenju. Studenti, pod nazivom budućih nastavnika, nalaze se među njima opremljeni digitalnim vještinama. Kako možemo ohrabriti suradnju između sveučilišnih nastavnika i studenata koja može promovirati upotrebu digitalnih snaga na zajedničku korist i poduprijeti daljnji razvoj profesionalnih identiteta studenata, kaoi digitalne kompetencije sveučilišnih nastavnika? U radu donosimo priče devet nastavnika i jedanaest budućih nastavnika s preddiplomskih studija koji rade zajedno na digitalnom partnerstvu, raspravljajući o digitalnom vodstvu i digitalnom građanstvu. Ovom studijom slučaja želimo pokazati kako sveučilišta mogu odgovoriti na promjene izazvane tehnologijom tako da više uključe studente i podupru njihovu svijest o sebi kao o digitalnim građanima. Rezultati pokazuju da se neformalno obrazovanje koje su studenti stekli izvan učionica može upotrijebiti kako bi se podupro njihov razvoj kao digitalnih građana kroz offline angažiranost u zajednici.

##submission.downloads##

Objavljeno

2019-10-21