Sirijski sukob putem Twittera – Analiza sentimenta
Ključne riječi:
Syria conflict, Arab Spring, , Syria missile strikes, Twitter, sentiment analysisSažetak
Društveni mediji postali su bitna platforma za širenje ideja i interesa u društvenim sukobima. Za analizu sirijskog sukoba korištena je analiza sentimenta kako bi se shvatilo na koji način sentiment oblikuje aktualno političko okruženje i utječe na znanje recipijenta. Ukazana je važnost društvenih mreža, ali i njihov potencijal u svrgavanju režima, kao i na sam proces radikalizacije. Autori predlažu nekoliko faza koje se mogu koristiti u analizi tweetova i kako se širenjem pomno odabranih narativa utječe na recipijenta. Analiza sentimenta je korištena na treniranom skupu podataka kao način dobivanja uvida u tweetove različitih frakcija sirijskog sukoba. Odabrani tweetovi objavljeni su u vezi s raketnim napadom 14. travnja 2018., kao i dana poslije 15. Travnja 2018. Također su analizirani Twitter profili za tri različite strane: pro-Assad, pro-zapad i anti-Assad. Rezultati pokazuju da postoji stvarni sukob u društvenim medijima s ciljem utjecaja na ljudske emocije.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2021 Danijela Lucić, Josip Katalinić, Tomislav Dokman
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND