Medijska pedagogija neovisna o dimenziji dobi

Autor(i)

  • Rebekka Haubold University of Leipzig

Ključne riječi:

međugeneracijski pristup, medijska pedagogija, Njemačka, diskriminacija, pismenost

Sažetak

Dob je statična sociodemografska dimenzija, no pitanje je je li to još uvijek korisna kategorija za medijsku pedagogiju i medijske kompetencije. Ovaj članak teorijski propituje usredotočenost na dob u istraživanju i praksi njemačke medijske pedagogije. Teza ovog članka jest da se dominantni fokus na dob treba preusmjeriti na zanemarene kontekste i načine kako ih otkriti. Ključna je stvar razlikovati slučajeve u kojima ima smisla usredotočiti se na dobne skupine u medijskim pedagoškim istraživanjima i praksama od onih u kojima je to diskriminatorno i manje važno od ostalih čimbenika. Stoga se analizira povijesni razvoj koji je opravdao koncentraciju na tu temu u njemačkoj medijskoj pedagogiji i prekomjerni naglasak na pojmovima koji se vezuju uz dob.

##submission.downloads##

Objavljeno

2020-03-24