Generacijska perspektiva digitalne pismenosti u Gani u 21. stoljeću: već zaostali?
Ključne riječi:
generacije, digitalne vještine, socijalne interakcije, socijalizacija, zdravlje, digitalni uređajiSažetak
Rad istražuje vezu između različitih generacija i digitalne pismenosti. Za potrebe istraživanja jednostavnim slučajnim uzorkovanjem odabran je 361 ispitanik, dok je 10 ispitanika odabrano namjernim uzorkovanjem. Autori su koristili mješovite metode, uključujući i metodu ankete. Podaci su podvrgnuti bivarijatnim, korelacijskim i tematskim analizama. Rezultati pokazuju da su mlađe osobe digitalno aktivnije i digitalno vještije u usporedbi sa starijima, što ukazuje na postojanje digitalnog jaza između dvije distinktivne generacije kada je riječ o tehnološkim sposobnostima. Na to značajno utječe razdoblje kada su ispitanici rođeni, s obzirom na to da se svaka generacija susreće sa specifičnim tehnološkim inovacijama, socijalizacijskim obrascima i obrascima samoorganizirajuće socijalne interakcije. Zaključuje se da su digitalno opismenjavanje i prakticiranje digitalne pismenosti značajni za oblikovanje generacijskih interakcija, uključujući i prilagodbu na korištenje digitalnih uređaja u starijoj dobi.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2020 Delali Adjoa Dovie, Dan-Bright S. Dzorgbo, Charles C. Mate-Kole; Helen Nana Mensah; Albert Foli Agbe, Alexander Attiogbe, Gloria Dzokoto
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND