Komunikološki pristup stvaralaštvu Ivane Brlić- Mažuranić u digitalnim medijima

Pregledni rad

Autor(i)

  • Irena Krumes Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku https://orcid.org/0000-0002-9382-0328
  • Maja Koporčić Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku

Ključne riječi:

novi mediji, nastavni materijali, Ivana Brlić-Mažuranić, digitalizirana književna djela

Sažetak

Suvremeni mediji sveprisutni u društvenom, ali i privatnom životu čovjeka ulaze u uporabu i u obrazovanju. Naročito se to odnosi na stvaranje nastavnih materijala i digitalizaciju školske građe, posebno književnog stvaralaštva hrvatskih pisaca. Kako bi se književnost približila čitatelju, suvremeni mediji omogućavaju svojim korisnicima jednostavniji i lakši pristup književnoj poruci.
Ovim se istraživanjem nastojala provjeriti i analizirati didaktička funkcija medija kao posrednika stvaralaštva Ivane Brlić –Mažuranić u različitim digitalnim oblicima koja se pojavljuje kao izvor informacije, instrument stvaranja ili prijenos informacije između korisnika (učenika) i djela. Kvantitativnim utvrđivanjem digitalnoga postojanja oblika pojedinoga književnog djela spomenute književnice, dobivaju se vrste, oblici i načini njihove pristupačnosti mladim čitateljima.

##submission.downloads##

Objavljeno

2016-12-12

Broj časopisa

Rubrika

Članci