Analiza odnosa učenika prema tradicionalnim i suvremenima oblicima nastave
Pregledni rad
Ključne riječi:
Analiza odnosa učenika prema tradicionalnim i suvremenima oblicima nastaveSažetak
Evolutivni procesi u tehničko-tehnološkom smislu, posebice oni iz domene informacijsko-komunikacijskih tehnologija, oblikuju društveni razvitak, a kroz to utječu i na stanje u obrazovnom sustavu. Danas, kada se svako dijete „rodi s računalom i mobitelom“ i kada djeca stasaju, prate i redovito koriste zadnje inačice strojnih i programskih podsustava, postavlja se problem utvrditi kako učenici doživljavaju tradicionalne oblike nastave te što bi za njih značilo kada bi se škole u Republici Hrvatskoj adaptirale na nastavu koja odgovara novom mileniju.
Cilj je stoga provedenog istraživanjima utvrditi kakav je odnos učenika prema tradicionalnim i suvremenim nastavnim metodama te sagledati mogućnost poboljšanja nastavnog procesa u osnovnim školama Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na uzorku od 498 učenika 7. i 8. razreda osnovnih škola Osječko-baranjske županije. Rezultati su istraživanja pokazali da su učenici skloni kombinaciji tradicionalnog i suvremenog izvođenja nastave. Rezultati dobiveni ispitivanjem ukazuju na nužnost promjena i potrebu osuvremenjivanja nastave u osnovnim školama, ali i na potrebu kvalitetne kombinacije tradicionalnih i suvremenih oblika nastave.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2018 Pannoniana
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.