Upotreba i prednosti proširene stvarnosti u međupredmetnom pristupu
Stručni rad
Ključne riječi:
međupredmetni, proširena stvarnost, povijest, matematikaSažetak
Bez obzira na temu koja se poučava, stvaranje smislenih veza sa stvarnim svijetom uvijek je krajnji cilj. Ovaj rad daje pregled međupredmetnog pristupa i dostupnih aplikacija proširene stvarnosti za učenje povijesti te potencijala za njihovo korištenje u nastavi povijesti. Također pokazuje kako su različiti teorijski pristupi učenju i poučavanju s imerzivnim/virtualnim tehnologijama sintetizirani kako bi se stvorili snažni scenariji učenja koji integriraju povijest, učenje stranih jezika, društvene znanosti i prirodoslovlje - matematiku. Ovaj interdisciplinarni didaktički pristup ukazuje na mogućnosti postizanja kvalitetnijih obrazovnih ciljeva i pružanja drugačijeg iskustva učenicima. Istražena su iskustva i reakcije učenika na ovaj međupredmetni pristup učenju. Cilj je procijeniti prednosti međupredmetnog pristupa koristeći proširenu stvarnost, istodobno bilježeći ishode učenja i ponašanja koji proizlaze iz njegove primjene.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2021 Pannoniana
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.