Eutanazija u videoigrama - predstavljanje važnosti moralnog iskustva u digitalnome svijetu igara
Izvorni znanstveni rad
DOI:
https://doi.org/10.32903/p.6.1.3Ključne riječi:
euzanazija, samilosno ubijanje, moralnost, bioetika, videoigre, narativ, uranjanje, intervencijska akcija, igranje, simulacija, virutalni svijet, svijet igreSažetak
Članak određuje eutanaziju i raspravlja njenu tipološku prisutnost u narativnim videoigrama. Cilj je predstaviti važnost iskustvenog doživljaja simuliranih moralnih izazova u kontekstu svijeta videoigara kao značajno utjecajnog oblika interaktivnog medija, a koji doživljava eksponencijalni rast. U suprotnosti prema starijim oblicima umjetnosti i medija, kao što su film i literatura, različitnost se naglašava kroz mogućnosti igrača za donošenjem odluka u videoigrama. Premda konačni utjecaj sadržaja u svijetu videoigara ovisi o pojedincu, iskustva i znanja koja se stječu igranjem narativnih videoigrara mogu utjecati na pojedinčevu orijentaciju u rješavanja problema prilikom teških moralnih dilemma s kojima se može susresti tijekom života.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2022 Pannoniana
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.