Eutanazija u videoigrama - predstavljanje važnosti moralnog iskustva u digitalnome svijetu igara

Izvorni znanstveni rad

Autor(i)

  • Luka Perušić Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

DOI:

https://doi.org/10.32903/p.6.1.3

Ključne riječi:

euzanazija, samilosno ubijanje, moralnost, bioetika, videoigre, narativ, uranjanje, intervencijska akcija, igranje, simulacija, virutalni svijet, svijet igre

Sažetak

Članak određuje eutanaziju i raspravlja njenu tipološku prisutnost u narativnim videoigrama. Cilj je predstaviti važnost iskustvenog doživljaja simuliranih moralnih izazova u kontekstu svijeta videoigara kao značajno utjecajnog oblika interaktivnog medija, a koji doživljava eksponencijalni rast. U suprotnosti prema starijim oblicima umjetnosti i medija, kao što su film i literatura, različitnost se naglašava kroz mogućnosti igrača za donošenjem odluka u videoigrama. Premda konačni utjecaj sadržaja u svijetu videoigara ovisi o pojedincu, iskustva i znanja koja se stječu igranjem narativnih videoigrara mogu utjecati na pojedinčevu orijentaciju u rješavanja problema prilikom teških moralnih dilemma s kojima se može susresti tijekom života.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-12-12

Broj časopisa

Rubrika

Članci