Upotreba ICT aplikacija kod korisnika s jezičnim teškoćama
Stručni rad
DOI:
https://doi.org/10.32903/p.6.1.9Ključne riječi:
asistivna tehnologija, digitalna tehnologija, edukativne aplikacije, m-učenje, potpomognuta komunikacijaSažetak
Digitalna tehnologija prisutna na pametnim telefonima i tabletima omogućuje zabavu i pruža brojne dodatne materijale i sadržaje potrebne u obrazovanju. Mogućnost korištenja računala u odgojne, obrazovne i terapijske svrhe omogućila je djeci i korisnicima s različitim zdravstvenim teškoćama, motoričkim oštećenjima i kroničnim bolestima pristup informacijama, edukaciji, terapeutskom radu, praćenju i savjetovanju. U okviru EU projekata zemlje sastavnice Europske Unije razvijale su programe i aplikacije usmjerene edukaciji. Projekt “Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (ICT-AAC)” trajao je od ožujka 2013. do ožujka 2015. u realizaciji sastavnica Sveučilišta u Zagrebu i drugih suradnika: udruga i poduzeća. Razvijene aplikacije primjenjive su u odgojne, obrazovne i terapeutske svrhe u odgoju i obrazovanju kao metoda poučavanja u nastavi i alat u terapiji govorno-jezičnih teškoća i u okviru logopedskog rada. Osim edukacije, prisutne su i aplikacije u komunikacijske svrhe za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama. U ovom radu predstavljene su ukratko neke od ICT-AAC aplikacija i njihova primjena u radu s korisnicima kojima su namijenjene.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2022 Pannoniana
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.