Studentska evaluacija online ocjenjivanja u razdoblju online nastave za vrijeme pandemije COVID-19: u Turskoj, Poljskoj, Republici Sjevernoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini
Izvorni znanstveni članak
DOI:
https://doi.org/10.32903/p.7.1.1Ključne riječi:
Obrazovne promjene povezane s COVID-19, ocjenjivanje poznavanja jezika, učenje jezika, evaluacija praksi ocjenjivanjaSažetak
Izbijanje COVIDA-19 iznudilo je mnoge promjene u obrazovanju, uključujući tehnike podučavanja, interakcije nastavnika i studenata, kao i prakse ocjenjivanja. Ovo istraživanje ima za cilj otkriti stavove studenata o vrstama ispita koje su polagali; njihovu procjenu praksi testiranja/ocjenjivanja koje su iskusili; je li online učenje utjecalo na način pripreme za ispite; žele li zadržati praksu testiranja/ocjenjivanja u novoj stvarnosti i kako procjenjuju ulogu nastavnika kao ocjenjivača.
Podatci za studiju prikupljeni su u Turskoj (TUR), Republici Sjevernoj Makedoniji (RNM), Poljskoj (POL) i Bosni i Hercegovini (BiH) korištenjem međukulturalno valjanih upitnika koji uključuju stavke u kojima se od studenata traži evaluirati nastavu, ocjenjivanje, te interakcijske vještine njihovih nastavnika tijekom prvoga semestra ‟hitne online nastaveˮ. U alate za prikupljanje podataka uključene su i zatvorene i otvorene stavke. Odgovori na stavke u upitnicima analizirani su kvantitativno imajući na umu specifičnosti zemlje i konteksta. Rezultati studije pokazuju sličnosti u načinima na koje su učenici ocjenjivani i njihove percepcije postupaka ocjenjivanja tijekom razdoblja COVID-19, kao i kontekstualne razlike u četirima zemljama.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2023 Pannoniana
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.