KAKO KORPORACIJE MOTIVIRAJU SVOJE ZAPOSLENIKE – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA

Autor(i)

  • Aleksandar Erceg Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gajev trg 7, 31000 Osijek http://orcid.org/0000-0002-1141-1919
  • Antea Šuljug GEOinfo d.o.o., Ivana Zajca 29, 31000 Osijek

Ključne riječi:

motivacija, motivacijske tehnike, motivacijske strategije materijalne i nematerijalne kompenzacije, Hrvatski Telekom

Sažetak

Upravljanje ljudskim potencijalima i njihov razvoj postaju sve važnijima zbog novog mjesta i uloge čovjeka u svim društvenim procesima, kao i u njihovu upravljanju. Motivacija i zadovoljstvo zaposlenika postaju temeljem zanimanja suvremenog menadžmenta ljudskih potencijala jer jedino se izgradnjom kvalitetnog motivacijskog sustava može pomoći organizaciji da poveća svoju konkurentsku sposobnost i vrijednost. Upravo to povećanje konkurentnosti smatra se veoma bitnim u današnjem poslovnom svijetu te je stoga prijeko potrebno poznavati pojam, tehnike i učinke motivacije. Motivacijske tehnike koriste se kako bi se zaposlenici više angažirali u obavljanju zadataka koji su im dodijeljeni. Menadžeri trebaju znati tko su njihovi zaposlenici, koje su njihove radne navike, kakvo im je ponašanje u tvrtki, jesu li spremni na timski rad, njihove mogućnosti i sposobnosti. Na temelju dobivenih odgovora na ova pitanja, menadžeri trebaju znati koju od motivacijskih tehnika primijeniti na pojedine zaposlenike kako bi se postigao najbolji rezultat. Rad istražuje različite teorije motivacije i pokazuje teorijski okvir upravljanja ljudskim potencijalima uz pomoć motivacije i kompenzacijskih programa koji je prikazan na praktičnom primjeru. Hrvatski Telekom izabran je kao praktičan primjer zbog njihova praćenja osnovnih načela upravljanja ljudskim potencijalima, što uključuje i motivaciju zaposlenih koja je u konačnici rezultirala uspjesima tvrtke na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu.

Biografije autora

Aleksandar Erceg, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gajev trg 7, 31000 Osijek

Doc. dr. sc.

Antea Šuljug, GEOinfo d.o.o., Ivana Zajca 29, 31000 Osijek

mag. oec

##submission.downloads##

Objavljeno

2017-04-07

Broj časopisa

Rubrika

Pregledni rad