KAKO KORPORACIJE MOTIVIRAJU SVOJE ZAPOSLENIKE – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA
Ključne riječi:
motivacija, motivacijske tehnike, motivacijske strategije materijalne i nematerijalne kompenzacije, Hrvatski TelekomSažetak
Upravljanje ljudskim potencijalima i njihov razvoj postaju sve važnijima zbog novog mjesta i uloge čovjeka u svim društvenim procesima, kao i u njihovu upravljanju. Motivacija i zadovoljstvo zaposlenika postaju temeljem zanimanja suvremenog menadžmenta ljudskih potencijala jer jedino se izgradnjom kvalitetnog motivacijskog sustava može pomoći organizaciji da poveća svoju konkurentsku sposobnost i vrijednost. Upravo to povećanje konkurentnosti smatra se veoma bitnim u današnjem poslovnom svijetu te je stoga prijeko potrebno poznavati pojam, tehnike i učinke motivacije. Motivacijske tehnike koriste se kako bi se zaposlenici više angažirali u obavljanju zadataka koji su im dodijeljeni. Menadžeri trebaju znati tko su njihovi zaposlenici, koje su njihove radne navike, kakvo im je ponašanje u tvrtki, jesu li spremni na timski rad, njihove mogućnosti i sposobnosti. Na temelju dobivenih odgovora na ova pitanja, menadžeri trebaju znati koju od motivacijskih tehnika primijeniti na pojedine zaposlenike kako bi se postigao najbolji rezultat. Rad istražuje različite teorije motivacije i pokazuje teorijski okvir upravljanja ljudskim potencijalima uz pomoć motivacije i kompenzacijskih programa koji je prikazan na praktičnom primjeru. Hrvatski Telekom izabran je kao praktičan primjer zbog njihova praćenja osnovnih načela upravljanja ljudskim potencijalima, što uključuje i motivaciju zaposlenih koja je u konačnici rezultirala uspjesima tvrtke na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2017 Aleksandar Erceg, Antea Šuljug
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no daju časopisu pravo prvog objavljivanja. Radove prihvaćene za objavljivanje ili već objavljene u Pravnom vjesniku Pravnog fakulteta u Osijeku autor smije objaviti u drugim publikacijama, uz napomenu da je rad već objavljen u Pravnom vjesniku.