MOTIVACIJA STUDENATA ZDRAVSTVENIH USMJERENJA ZA UČENJE STRANIH JEZIKA

Autor(i)

  • Sanja Brkić Fakultet zdravstvenih studija, Sveučilište u Mostaru
  • Kaja Mandić Fakultet zdravstvenih studija, Sveučilište u Mostaru,
  • Magdalena Ramljak Fakultet zdravstvenih studija, Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Ključne riječi:

strani jezik,, studenti,, zdravstvene znanosti,, motivacija

Sažetak

Iako nastava stranih jezika općenito obuhvaća i pojmove kojima se koristi u medicini i zdravstvu, za učinkovit rad zdrav
stvenih djelatnika bitno je usvajanje znanja specijaliziranog za medicinsku struku. Strani jezici, pogotovu engleski i nje
mački jezik, posebice su važni u području biomedicine i zdravstva te njihovo poznavanje izravno djeluje na lakše priku
pljanje novih znanstvenih informacija potrebnih za svakodnevni rad zdravstvenih djelatnika, a time i podiže kvalitetu
zdravstvene zaštite. Svaki nastavnik se treba prilagođavati pojedinim potrebama svojih studenata, ovisno o tome dolaze li
s naprednijim znanjem stranoga jezika ili se radi samo o osnovama. Pristup motivaciji studenata za učenje stranog jezika
je individualan i zahtijeva dodatni napor nastavnika. Uloga predavača stranog jezika nije samo predavanje sadržaja utvr
đenog planom i programom, nego i konstantna motivacija i inspiracija studenata za učenje stranog jezika uz govor, čitanje,
pisanje i razumijevanje.

##submission.downloads##

Objavljeno

2024-02-16

Kako citirati

Brkić, S., Mandić, K., & Ramljak, M. . (2024). MOTIVACIJA STUDENATA ZDRAVSTVENIH USMJERENJA ZA UČENJE STRANIH JEZIKA. Zdravstveni Glasnik, 6(2), 70–75. Preuzeto od https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/zdravstveniglasnik/article/view/29891