DIGITALNI ALATI ZA DRUŠTVENO ČITANJE U KONTEKSTU ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA

Autor(i)

  • Ivana Ostrički Osnovna škola kralja Tomislava Našice

DOI:

https://doi.org/10.32903/zs.69.2.5

Ključne riječi:

društveno čitanje; suradničko čitanje, aplikacije za društveno čitanje; učenička suradnja,; vršnjačka rasprava

Sažetak

Suradnja i vršnjačka rasprava dominantna su obilježja pripadnika suvremenih generacija, a društveno čitanje potpomognuto digitalnom tehnologijom prirodan odgovor na popularnost društvenog umrežavanja. Platforme i aplikacije za društveno čitanje i učenje omogućuju učiteljima organizaciju društvenog učenja, poticanje učenika na suradnju i vršnjačku raspravu te praćenje napretka i vrednovanje rada svakog pojedinog učenika pa su, stoga, dobar saveznik u osuvremenjivanju odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na učeničkim preferencijama.

##submission.downloads##

Objavljeno

2024-05-09

Broj časopisa

Rubrika

Review article