Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja

Autor(i)

  • Draženko Tomić Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

Martin Buber, filozofija odgoja, dijalogika, dijalog, odnos, odgoj

Sažetak

Članak se bavi filozofsko–odgojnim temama u Martina Bubera1, predstavnika dijalogike (filozofije dijaloga, filozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove filozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u drugom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno–obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-02-06

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad