Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
Ključne riječi:
Martin Buber, filozofija odgoja, dijalogika, dijalog, odnos, odgojSažetak
Članak se bavi filozofsko–odgojnim temama u Martina Bubera1, predstavnika dijalogike (filozofije dijaloga, filozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove filozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u drugom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno–obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.