Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj - fenomen i etičke implikacije

Autor(i)

  • Predrag Haramija Zagrebačka škola ekonomije i managmenta, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

prikriveno oglašavanje, mediji, marketinška komunikacija, promidžba, društvene posljedice, etika

Sažetak

Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-02-17