Etika u poslovanju

Etičko vodstvo u poslovnom kontekstu sa slučajevima iz prakse

Autor(i)

  • Mirna Ćorić Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska
  • Ivija Jelavić Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

vodstvo, etika, etika vodstva, menadžment, etički menadžment; profit

Sažetak

Jesu li vođe moralno posebni? Postoji li neka razlikovna važnost u moralu kad je o njima riječ? Smiju li činiti bilo što da bi realizirali ciljeve? Etika vodstva koja se opisuje u ovom članku povodi se za moralnom teorijom, prije svega u općem kontekstu vodstva, kao i u poslovnom, budući da je taj aspekt etičnog vodstva najveći izazov u današnje vrijeme. Iako je etika u teoriji, kao i u praksi, već nebrojeno puta bila dio formule uspješnog poslovanja, današnji vođe, bilo dobri, bilo loši, krše određena socijalna pravila da bi se realizirali njihovi ciljevi. Pitanje je samo u kojoj mjeri, budući da ih to čini dobrima ili lošima. Rad tumači pojam etičnog vodstva, stavljajući u odnos etiku i vodstvo, prije svega aplicirajući etiku vodstva u poslovni kontekst, jer je to područje zaista aktualno u posljednje vrijeme. Završni dio rada se odnosi na pregled dobrih i loših vođa kroz slučajeve koji su smješteni u poslovni svijet.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-06-21