Etika u poslovanju
Etičko vodstvo u poslovnom kontekstu sa slučajevima iz prakse
Ključne riječi:
vodstvo, etika, etika vodstva, menadžment, etički menadžment; profitSažetak
Jesu li vođe moralno posebni? Postoji li neka razlikovna važnost u moralu kad je o njima riječ? Smiju li činiti bilo što da bi realizirali ciljeve? Etika vodstva koja se opisuje u ovom članku povodi se za moralnom teorijom, prije svega u općem kontekstu vodstva, kao i u poslovnom, budući da je taj aspekt etičnog vodstva najveći izazov u današnje vrijeme. Iako je etika u teoriji, kao i u praksi, već nebrojeno puta bila dio formule uspješnog poslovanja, današnji vođe, bilo dobri, bilo loši, krše određena socijalna pravila da bi se realizirali njihovi ciljevi. Pitanje je samo u kojoj mjeri, budući da ih to čini dobrima ili lošima. Rad tumači pojam etičnog vodstva, stavljajući u odnos etiku i vodstvo, prije svega aplicirajući etiku vodstva u poslovni kontekst, jer je to područje zaista aktualno u posljednje vrijeme. Završni dio rada se odnosi na pregled dobrih i loših vođa kroz slučajeve koji su smješteni u poslovni svijet.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.