Masovni mediji – poticaj ili smetnja obiteljskom dijalogu
Sažetak
Masovni mediji dio su obiteljskog ozračja i na određeni način svojim postojanjem i porukama djeluju na obitelj i njezine članove, što je dokazana činjenica. Televizija je u tom smislu dobila povlašteno mjesto obiteljskog medija. Obitelj se redovito podvrgava njezinu dnevnom ritmu i međusobnom utjecaju. Koliko to odmaže ili pridonosi obiteljskom dijalogu, kojemu je svrha bliskost među članovima? Autor se priklanja onima koji smatraju da medij nije neko nehomogeno strano tijelo u obitelji, nego je element njezine normalne situacije. Čovjek naravno teži globalnoj komunikaciji i u tom smislu se medijima treba pristupati kao daru koji može doprinositi kvaliteti svekolike komunikacije, pa i obiteljske. O upotrebi medija i njihovim pozitivnim ili negativnim učincima na dijalog odgovorno odlučuju sami članovi obitelji. Ustvari medij jest obitelj. Tako shvaćen pristup medijima može zadovoljiti kognitivne, asiološke, komunikativne, etičke i kulturne potrebe obitelji i svakoga njezinog člana.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.