Utjecaj religije na ponašanje potrošača na primjeru islamske vjeroispovijesti u svijetu i Hrvatskoj
Ključne riječi:
ponašanje potrošača, religija, halal, islamske financije, islamska modaSažetak
Rad donosi pregled utjecaja religije na ponašanje potrošača, prikazan kroz više religijskih dimenzija s fokusom na posebnosti potrošača islamske vjeroispovijesti. Detaljno je prikazana posebnost islamskoga tržišta u prehrani, odnosno potrošnji prehrambenih namirnica, s posebnim osvrtom na hrvatsko tržište. Osim posebnosti u prehrani istaknute su i osobitosti u odijevanju te u financijama s naglaskom na bankarski sektor. Halal tržište, islamska moda i islamske financije primjer su utjecaja religije na ponašanje potrošača.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.