Instagram kao izvor na mrežnim informativnim portalima
Vrijednost vijesti i etički prijepori
Ključne riječi:
vizualna komunikacija, fotografija, Instagram, portali, medij, društvene mreže, vrijednost vijesti, medijska etikaSažetak
Cilj je ovoga rada analizirati sadržaj hrvatskih informativnih portala fokusirajući se na priloge kojima je glavni izvor Instagram, društvena mreža temeljena na vizualnoj komunikaciji. Za potrebe rada na prigodnom je uzorku od 480 priloga analiziran sadržaj mrežnih portala 24 sata, IndexHR, Jutarnji list i Večernji list, a rezultati istraživanja navode na zaključak da urednici u analiziranim sadržajima prednost daju senzacionalističkim objavama, što se očituje i u čimbenicima vrijednosti vijesti i u nepoštivanju analiziranih etičkih normi.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.