Pedagogija Paula Freirea u odgoju i obrazovanju potlačenih i marginaliziranih skupina
Ključne riječi:
Paulo Freire, kritička pedagogija, potlačeni, marginalizirane skupine, obrazovanje za socijalnu pravdu, migranti, inkluzivno obrazovanjeSažetak
U ovom članku autor analizira primjenu kritičke pedagogije Paula Freirea u obrazovanju potlačenih i marginaliziranih skupina. U središtu su pozornosti suvremeni izazovi s kojima se suočavaju migranti, izbjeglice i druge socioekonomski ugrožene zajednice. Kroz pregled Freireovih teorija, autor u članku istražuje načine na koje se obrazovanje može koristiti kao alat za promicanje socijalne pravde i osnaživanje marginaliziranih skupina. Poseban naglasak stavljen je na praktične primjere i inicijative koje implementiraju načela kritičke pedagogije, kao i na doprinos humanitarnih organizacija i utjecajnih pojedinaca poput pape Franje u promicanju inkluzivnoga obrazovanja i društvene pravde.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.