Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 07.10.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 17.11.2014.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 8-9)

FOREWORD (str. 8-9)


Uvodnik


An Investigation of Teachers’ Beliefs about Learning (str. 55-90)

Erdal Bay, Mustafa İlhan, Zeynep Aydın, İsmail Kinay, Celal Yiğit, Recep kahramanoğlu, Sekvan Kuzu, Melike Özyurt
Izvorni znanstveni članak


Comparing ’Ex catedra’ and IT-Supported Teaching Methods and Techniques: Policy oTeaching Practice (str. 91-108)

Marina Dobrota, Slađana Benković
Izvorni znanstveni članak


Reflections from the Process of Game-Based Teaching of Probability (str. 109-131)

Ramazan Gürbüz, Emrullah Erdem, Bedrettin Uluat
Izvorni znanstveni članak


Innovation and Entrepreneurship Can Be Learned and Built on (str. 133-153)

Patricija Halilović, Franc Cankar, Polona Tominc
Izvorni znanstveni članak


Multimedia Resources in an Online Course: Access and Usage with Respect to Sensory Modality (str. 155-173)

Tomislava Lauc, Sanja Kišiček, Petra Bago
Izvorni znanstveni članak


Primjena sistemičkog pristupa u početnoj nastavi kemije:usvajanje pojma mola (str. 175-209)

Tamara Hrin, Dušica Milenković, Snežana Babić-Kekez, Mirjana Segedinac
Ostalo


Mathematics Textbook as an Object of Research (str. 211-237)

Dubravka Glasnović Gracin
Pregledni rad


Praktična izobrazba studenata i mentorska evaluacija (str. 239-264)

Monika Govekar Okoliš
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 293-295)

NEWS AND EVENTS (str. 293-295)


Vijest


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 296-335)

NEWS AND EVENTS (str. 296-335)


Vijest


Posjeta: 35.777 *