Skoči na glavni sadržaj

Tranzicija , Vol. 17 No. 35, 2015.

  • Datum izdavanja: 28.10.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 28.10.2015.

Sadržaj

Puni tekst

JAVNI PRIHODI I UNUTRAŠNJI BEZGOTOVINSKI PLATNI PROMET (str. 1-12)

Dragan S. Jović
Izvorni znanstveni članak


ANALIZA PRIMJENE PROMOTIVNIH STRATEGIJA NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA, U USLOVIMA EKONOMIZACIJE VISOKOG OBRAZOVANJA, U BOSNI I HERCEGOVINI (str. 37-56)

Dragiša Stanišić, Adis Puška, Aleksandar Maksimović
Prethodno priopćenje


MOGUĆNOSTI KORIŠTENJA FAKTORING NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE I REGIJE (str. 57-76)

Dragica Ristić, Zeljko Rička
Pregledni rad


THE ROLE OF GREEN TECHNOLOGIES IN CRISES – CROATIA CASE STUDY (str. 77-86)

Sanja Kalambura, Nives Jovičić, Dragutin Funda, Dejan Kalambura
Pregledni rad


MARKETING PLAN KAO DIO BIZNIS PLANA - PRIMJER PROIZVODNOG PODUZEĆA U BiH (str. 169-185)

Arnela Arnela, Amra Pjanić
Stručni rad


Posjeta: 39.612 *