Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 15.09.2004.
  • Objavljen na Hrčku: 09.05.2018.

Sadržaj

Puni tekst

Analysis Procedure for Environmentally Oriented Business Decision-Making (str. 5-12)

Vesna Čančer
Izvorni znanstveni članak


Sustav nagrađivanja u funkciji stvaranja vrijednosti za dioničare (str. 13-22)

Branko Novak
Izvorni znanstveni članak


Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine (str. 23-29)

Zlatko Lacković
Izvorni znanstveni članak


Analiza inozemnog duga (str. 33-50)

Dražen Koški
Prethodno priopćenje


Marketing strategija u funkciji razvoja hrvatskog nautičkog turizma (str. 51-63)

Josip Šamanović
Prethodno priopćenje


Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost (str. 67-73)

Ljubomir Baban
Pregledni rad


Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu (str. 75-85)

Zdenko Segetlija
Pregledni rad


Iskustva i pouke financijske krize u državama ASEAN-a (str. 87-98)

Vlatka Cini
Pregledni rad


Poduzetnička osnova Osječko-baranjske županije: razvojni izazov (str. 99-121)

Đula Borozan
Pregledni rad


Primjena marketinga u jedinicama lokalne uprave s osvrtom na Grad Požegu (str. 123-140)

Antun Marinac, Nihada Mujić, Karolina Štefanac
Pregledni rad


Prikaz knjige SELEKTIVNA BIBLIOGRAFIJA O EUROPSKIM INTEGRACIJAMA urednik Ljubomir Baban (str. 155-157)

Boris Crnković
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 21.806 *