Stručni rad
PROMOCIJA U FUNKCIJI RAZVOJA VINARSKOG SEKTORA U ISTRI
Kristina Brščić
orcid.org/0000-0001-5318-3574
; Institut za poljoprivredu i turizam u Poreču, Poreč, Hrvatska
Milan Oplanić
; Institut za poljoprivredu i turizam u Poreču, Poreč, Hrvatska
Nevena Miladinović
; Cesta za lovransku dragu 38c, Lovran, Hrvatska
Sažetak
U radu je dan prikaz mogućnosti i ograničenja s aspekta promocije kao jednog od elementa marketing miksa u vinogradarsko-vinarskoj proizvodnji u Istri. Osim pregleda postojećeg stanja vinogradarstva i vinarstava u Istri dan je i kratki osvrt na povijesni razvoj vinogradarstva i vinarstva te na pojedine proizvode koji su kreirani upravo radi isticanja važnosti i skretanja pozornosti na vinare u Istri, kao što su primjerice, vinske ceste i udruga Vinistra. Istraživanje je provedeno intervjuiranjem 5 vinara iz Istre koji su ostvarili uspjeh u proizvodnji vina. Zaključno se može istaći da su postojeće promotivne
aktivnosti zadovoljavajuće za sadašnje potrebe promatranih vinara, ali da svakako treba pratiti promjene na tržištu te se prilagođavati željama i potrebama potrošača kod kreiranja proizvoda kao i promotivnih aktivnosti u cilju povećanja prodaje.
Ključne riječi
vina; vinari; Istra; promocija
Hrčak ID:
68095
URI
Datum izdavanja:
25.2.2011.
Posjeta: 3.923 *