Izvorni znanstveni članak
Filozofija medija – je poruka
Sead Alić
; Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: engleski pdf 367 Kb
str. 201-210
preuzimanja: 1.331
citiraj
APA 6th Edition
Alić, S. (2010). Filozofija medija – je poruka. Synthesis philosophica, 25 (2), 201-210. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/68509
MLA 8th Edition
Alić, Sead. "Filozofija medija – je poruka." Synthesis philosophica, vol. 25, br. 2, 2010, str. 201-210. https://hrcak.srce.hr/index.php/68509. Citirano 21.12.2024.
Chicago 17th Edition
Alić, Sead. "Filozofija medija – je poruka." Synthesis philosophica 25, br. 2 (2010): 201-210. https://hrcak.srce.hr/index.php/68509
Harvard
Alić, S. (2010). 'Filozofija medija – je poruka', Synthesis philosophica, 25(2), str. 201-210. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/68509 (Datum pristupa: 21.12.2024.)
Vancouver
Alić S. Filozofija medija – je poruka. Synthesis philosophica [Internet]. 2010 [pristupljeno 21.12.2024.];25(2):201-210. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/68509
IEEE
S. Alić, "Filozofija medija – je poruka", Synthesis philosophica, vol.25, br. 2, str. 201-210, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/68509. [Citirano: 21.12.2024.]
Sažetak
Mišljenje koje ukazuje na značenje posrednika u procesu spoznaje jednim svojim dijelom ulazi u područje gnoseologije. Probijajući se do biti promišljanoga, te odstranjujući ono što pripada posrednicima u procesu spoznaje, ovo je mišljenje dijelom i svojevrsna »proširena hermeneutika «. Proučavajući napredovanje spoznaje o posredovanosti same spoznaje, te napredovanje iskustva u kontekstu medija posredovanja, ovo je mišljenje i svojevrsna fenomenologija.
Sabirući u sebi teorijsko, praktičko i poetičko, filozofija medija želi biti mišljenje koje nije određeno slikom, gramatikom, pojmom, kontekstom, performanceom, psihologijom nastupa, tehnologijom – ali sve to želi imati u sebi sačuvano i nadvladano.
Transmisija znanja više nije samo stvar riječi. Nakon lingvističkog obrata i ikoničkog obrata, sve smo bliže shvaćanju da je i jednom i drugom obratu u osnovi bio medijski obrat.
Ključne riječi
filozofija medija; medij; medijacija znanja; masovni mediji; medijski obrat
Hrčak ID:
68509
URI
https://hrcak.srce.hr/68509
Datum izdavanja:
19.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
francuski
njemački
Posjeta: 3.651
*