Informatologia, Vol. 44 No. 2, 2011.
Izvorni znanstveni članak
E-UČENJE: PERCEPCIJA STUDENATA SVEUČILIŠTA JOSIPA JURJA STROSSMAYERA U OSIJEKU
Darko Dukić
; Odjel za fiziku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
E-learning sve je zastupljeniji na hrvatskim sveučilištima. Njegovom implementacijom u sustavu visokog obrazovanja nastoji se unaprijediti proces studiranja te u tom segmentu napraviti značajniji iskorak Republike Hrvatske prema informacijskom društvu i društvu znanja. Pri tome jedan od najvećih problema predstavlja neujednačenost u dosezima uvođenja e-learninga, što se neposredno odražava na stupanj njegovog prihvaćanja među studentskom populacijom. Naime, dok pojedini fakulteti, poglavito oni koji izvode studije iz područja informacijskih i računalnih znanosti, već u velikoj mjeri primjenjuju taj suvremeni koncept učenja i poučavanja, na drugima tek započinju zaživljavati neke njegove osnovne forme. U sustavu hrvatskog visokog obrazovanja još uvijek nije na adekvatan način istraženo kako studenti percipiraju e-learning, odnosno koliko je on među njima akceptiran. Bez obuhvatne analize tog aspekta nije moguće u potpunosti iskoristiti sve njegove potencijale i pravilno oblikovati buduće razvojne strategije. Ovim radom nastojalo se barem u određenoj mjeri popuniti tu prazninu. U analizi su korištene odgovarajuće metode deskriptivne i inferencijalne statistike.
Ključne riječi
e-učenje; percepcija studenata; prihvaćanje e-učenja; prednosti i nedostaci upotrebe; metode deskriptivne i inferencijalne statistike
Hrčak ID:
70969
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 2.792 *