Synthesis philosophica, Vol. 26 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Uloga identiteta u podučavanju filozofije
Marjan Šimenc
; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Članak se bavi različitim ulogama identiteta u nastavi filozofije. Prvi dio rasprave fokusira se na identitet kao predmet koji se treba naučiti, tj. identitet kao sadržaj filozofskih teorija koje se uče u školi. Drugi dio se bavi identitetom kao predmetom istraživanja, što se prije svega odnosi na svakodnevicu učenika i identitete koje si pripisuju ili su im pripisani. Treći dio razmatra identitet kojeg nema – identitet koji nedostaje, ostavljajući prazninu koju treba popuniti. Svi ovi različiti aspekti naglašuju višeslojnu prirodu pojma identiteta, stoga je jedan od ciljeva rasprave ponuditi odgovor na pitanje može li identitet i danas biti smatran jednim od ključnih pojmova u filozofiji ili je sveden na marginalni aspekt razumijevanja današnjeg ljudskog stanja.
Ključne riječi
identitet; filozofija; filozofija za djecu; didaktika filozofije; razlika
Hrčak ID:
72478
URI
Datum izdavanja:
23.8.2011.
Posjeta: 3.304 *