Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

IMPLIKACIJE USAVRŠAVANJA DIREKTORA NA VOĐENJE U PROMJENAMA

Hariz Agić ; Pedagoški zavod Tuzla


Puni tekst: hrvatski pdf 300 Kb

str. 10-20

preuzimanja: 900

citiraj


Sažetak

Pitanje izbora direktora u školama zna postati politički problem. Za poziciju «prvog među jednakim» se otimaju sve partije, naročito one na vlasti. Djelatnost direktora je veoma složena aktivnost, naročito u vremenu tranzicije, kada se od nastavnika, kojima rukovodi direktor, očekuje da provedu zacrtane promjene i postignu ciljeve obrazovne reforme. Sve to nas nagoni na pomisao da su često direktori ostavlejni da se pate zajedno sa svojim nastavnicima jer, u toku svog profesionanog razvoja, nisu stekli temeljne kompetencije iz menadžmenta
uopće, a naročito iz menadžmenta u obrazovanju. Članak govori o istraživanju među glavnim akterima u obrazovanju (nastavnici, direkltori i savjetnici) o pitanju: kakav uticaj ima obrazovanje direktora na njegovo vođenje u promjenama. Rezultati istraživanja govori da je vođenje školama učinkovitije
ako su direktori educiraniji iz disciplina menadžmenta u obrazovanju.

Ključne riječi

usavršavanje direktora; promjene u obrazovanju; vođenje u obrazovanju

Hrčak ID:

74651

URI

https://hrcak.srce.hr/74651

Datum izdavanja:

6.12.2011.

Posjeta: 1.667 *