Tranzicija, Vol. 13 No. 27, 2011.
Prethodno priopćenje
IMPLIKACIJE USAVRŠAVANJA DIREKTORA NA VOĐENJE U PROMJENAMA
Hariz Agić
; Pedagoški zavod Tuzla
Sažetak
Pitanje izbora direktora u školama zna postati politički problem. Za poziciju «prvog među jednakim» se otimaju sve partije, naročito one na vlasti. Djelatnost direktora je veoma složena aktivnost, naročito u vremenu tranzicije, kada se od nastavnika, kojima rukovodi direktor, očekuje da provedu zacrtane promjene i postignu ciljeve obrazovne reforme. Sve to nas nagoni na pomisao da su često direktori ostavlejni da se pate zajedno sa svojim nastavnicima jer, u toku svog profesionanog razvoja, nisu stekli temeljne kompetencije iz menadžmenta
uopće, a naročito iz menadžmenta u obrazovanju. Članak govori o istraživanju među glavnim akterima u obrazovanju (nastavnici, direkltori i savjetnici) o pitanju: kakav uticaj ima obrazovanje direktora na njegovo vođenje u promjenama. Rezultati istraživanja govori da je vođenje školama učinkovitije
ako su direktori educiraniji iz disciplina menadžmenta u obrazovanju.
Ključne riječi
usavršavanje direktora; promjene u obrazovanju; vođenje u obrazovanju
Hrčak ID:
74651
URI
Datum izdavanja:
6.12.2011.
Posjeta: 1.667 *