Izvorni znanstveni članak
STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA
Dragan Djuric
; High school "Branislav Petronijevic" Ub
Jelena Stanisavljevic
; University of Belgrade, Faculty of Biology
Puni tekst: engleski pdf 180 Kb
str. 108-123
preuzimanja: 330
citiraj
APA 6th Edition
Djuric, D. i Stanisavljevic, J. (2011). STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education, 13 (2), 108-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
MLA 8th Edition
Djuric, Dragan i Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 2, 2011, str. 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. Citirano 08.05.2024.
Chicago 17th Edition
Djuric, Dragan i Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education 13, br. 2 (2011): 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
Harvard
Djuric, D., i Stanisavljevic, J. (2011). 'STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA', Croatian Journal of Education, 13(2), str. 108-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343 (Datum pristupa: 08.05.2024.)
Vancouver
Djuric D, Stanisavljevic J. STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 08.05.2024.];13(2):108-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
IEEE
D. Djuric i J. Stanisavljevic, "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 2, str. 108-123, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. [Citirano: 08.05.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 180 Kb
str. 108-123
preuzimanja: 435
citiraj
APA 6th Edition
Djuric, D. i Stanisavljevic, J. (2011). STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education, 13 (2), 108-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
MLA 8th Edition
Djuric, Dragan i Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 2, 2011, str. 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. Citirano 08.05.2024.
Chicago 17th Edition
Djuric, Dragan i Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education 13, br. 2 (2011): 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
Harvard
Djuric, D., i Stanisavljevic, J. (2011). 'STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA', Croatian Journal of Education, 13(2), str. 108-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343 (Datum pristupa: 08.05.2024.)
Vancouver
Djuric D, Stanisavljevic J. STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 08.05.2024.];13(2):108-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
IEEE
D. Djuric i J. Stanisavljevic, "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 2, str. 108-123, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. [Citirano: 08.05.2024.]
Sažetak
U ovom radu analizira se primjena programirane nastave biologije na razvoj motivacijskih procesa kod studenata u području fizioloških programskih sadržaja nastavnog predmeta Anatomija i fiziologija čovjeka. Uzorak istraživanja činilo je 60 studenata diplomskih akademskih studija, koji su bili grupirani u jednu eksperimentalnu i jednu kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je realizirala fiziološke nastavne sadržaje (Nastavno oblaspodručje: Živčani sustav) primjenom programirane nastave, koja je izvođena uz pomoć kompjutora i programiranih materijala, koji su sadržavali i izradu mapa pojmova. Kontrolna skupina je iste sadržaje realizirala klasičnom predavačkom nastavom. Nakon ovakve obrade nastavnog gradiva provedena je anketa za studente eksperimentalne skupine. Rezultati ankete pokazuju veliku zainteresiranost studenata za programirani model nastave i ističu iznimnu motiviranost za usvajanje fizioloških programskih sadržaja primjenom ovog didaktičkog modela.
Ključne riječi
fiziološki programski sadržaji; mape pojmova; motivacija učenika; programirana nastava
Hrčak ID:
76343
URI
https://hrcak.srce.hr/76343
Datum izdavanja:
23.11.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.715
*