Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.01

VLADANJE I ŠKOLSKO POSTIGNUĆE KAO PREDIKTORI POREMEĆAJA U PONAŠANJU DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Mirjana Radetić-Paić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Iva Blažević ; Elementary School Vidikovac in Pula (Croatia)
Vesna Babić orcid id orcid.org/0000-0001-9849-2389 ; Faculty of Kinesiology, University of Zagreb (Croatia)


Puni tekst: engleski pdf 116 Kb

str. 5-16

preuzimanja: 1.259

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi povezanost između vladanja, školskog postignuća i poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi (N=242) te utvrditi njihovu prediktivnu vrijednost. Svrha istraživanja povezana je s planiranjem adekvatnih intervencija za djecu osnovnoškolske dobi u riziku ili s već evidentnim poremećajima u ponašanju temeljem dobivenih pokazatelja. Rezultati pokazuju da postoji povezanost vladanja s pušenjem kao problematičnim oblikom ponašanja, dok se povezanost školskog postignuća s poremećajima u ponašanju nije pokazala statistički značajnom. Aplikativna vrijednost dobivenih rezultata očituje se kroz identifikaciju smjernica za preventivne intervencije na razini lokalne zajednice, odnosno smjernice za izradu i provedbu različitih programa na području školovanja i provođenja slobodnog vremena (sportskih aktivnosti).

Ključne riječi

vladanje; školsko postignuće; poremećaji u ponašanju; učenici; škola; slobodno vrijeme; sport; Pula

Hrčak ID:

78840

URI

https://hrcak.srce.hr/78840

Datum izdavanja:

1.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.017 *