Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.01
VLADANJE I ŠKOLSKO POSTIGNUĆE KAO PREDIKTORI POREMEĆAJA U PONAŠANJU DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Mirjana Radetić-Paić
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Iva Blažević
; Elementary School Vidikovac in Pula (Croatia)
Vesna Babić
orcid.org/0000-0001-9849-2389
; Faculty of Kinesiology, University of Zagreb (Croatia)
Sažetak
Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi povezanost između vladanja, školskog postignuća i poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi (N=242) te utvrditi njihovu prediktivnu vrijednost. Svrha istraživanja povezana je s planiranjem adekvatnih intervencija za djecu osnovnoškolske dobi u riziku ili s već evidentnim poremećajima u ponašanju temeljem dobivenih pokazatelja. Rezultati pokazuju da postoji povezanost vladanja s pušenjem kao problematičnim oblikom ponašanja, dok se povezanost školskog postignuća s poremećajima u ponašanju nije pokazala statistički značajnom. Aplikativna vrijednost dobivenih rezultata očituje se kroz identifikaciju smjernica za preventivne intervencije na razini lokalne zajednice, odnosno smjernice za izradu i provedbu različitih programa na području školovanja i provođenja slobodnog vremena (sportskih aktivnosti).
Ključne riječi
vladanje; školsko postignuće; poremećaji u ponašanju; učenici; škola; slobodno vrijeme; sport; Pula
Hrčak ID:
78840
URI
Datum izdavanja:
1.3.2012.
Posjeta: 3.017 *